Ratatouille s ananasom (Anne-Sophie Pic)


Vikend, 10 sati. Što bi mogli raditi, gdje otići? Proljeće, sivo nebo, nedjelja u Bordeauxu. Nakon petnaestak minuta kiša. Ja preslagujem auto-karte, Trapez čita sportske novosti na Internetu. Na radiju istovremeno sluša one političke. Želim Sunce, ljeto, more, srdelice, ratatouille…  11 sati, slažem turističke prospekte, mijenjam radio stanicu, nasumično.

Koje je najbolje jelo koje ste dosad kreirali ?, pita voditeljica emisije.

Uvijek volim misliti da je najbolje ono koje dolazi. Ako bih morala izabrati, onda bi to bila «Betterave plurielle».

Naziv tog jela prepoznajem, slavna cikla s Grand Cru Blue Mountain kavom: gošća je Anne-Sophie Pic, jedna od chefica čije intervjue rado slušam. To ime me asocira na ratatouille, a ratatouille na ljeto i praznike. Prošlo je ljeto ovo jednostavno jelo bilo na stolu vjerovatno jednom tjedno: lagano, jednostavno… nepogrešivo?

Za mene se ovaj način kuhanja pokazao nepogrešivim i definitivno sam se ostavila eksperimentiranja u loncu nakon dva kašasta rezultata. Za nas je kombinacija s ananasom koju predlaže A.-S. Pic pun pogodak, ali njega možete preskočiti ako preferirate klasičnu varijantu.

Anne-Sophie Pic na blogu ne donosi mjere u gramima, a one naznačene su za deset osoba. Ove koje vam ja dajem su bile dovoljne za dvoje. U principu, prilagodite se stanju u frižideru.

½ velike rajčice, 1 patlidžan, 1,5 tikvica, 2 paprike, začini (lovor, timijan, ružmarin, majčina dušica, sol), ½ ananasa Victoria.

 Povrće narežite na jednake kockice/ploške, pirjajte 5 min na maslinovom ulju, stavite u kalup za pečenje namašćen maslinovim uljem, začinite, pokrijte folijom i pecite 40ak min na 150°C. Nakon pečenja, procijedite sok kojeg reducirajte na laganoj vatri, prelijte preko ratatouillea, po želji dodajte maslinovo ulje  i ananas na sitno izrezane kockice.

Ovo je naš pozdrav ljetu, koji je vama najdraži ljetni recept?

Za kraj, ostavljamo vam stranicu i blog restorana Pic: uživajte!

©(a)cro(b)atie

 

 

 

18 réflexions sur “Ratatouille s ananasom (Anne-Sophie Pic)

  1. 1. Ništa ne stižem danas i onda još vidim vaš i novi post Dalmatia Gourmandice, a kako cu da ih ne procitam sad i odmah grrrr to ste se dogovorile ili? :D
    2. Ljubomorna sam na ove divne baloncice koje imate. Jako.
    3. Svida mi se pricica i ratatuille (to jelo me uvijek podsjeti na istoimeni crtic o misicu kuharu :) ), a nesto slicno upravo pecem u pecnici, vjerojatno vec i lagano gori dok ovo pišem….
    4. Nemam najdraže ljetno jelo vec jednostavno složim marinirane incune, domace pome, paški trapist, motar, kapare, domace maslinovo, ispecem focacciu sa ružmarinom, natocim vino i pa zamišljam da sam na terasi uz more…mogu svaku vecer tako :)
    5. ‘Kuharice manje zbori da ti rucak ne izgori’ ooooo kada cu se poceti drzati toga?

    • 1. Nismo se dogovorile i po zakonu slucajnosti sljedeci post ce jedna objaviti prije one druge :D
      2. Ovaj komentar toliko nalikuje na nesto sto bi rekla jako dobra prijetaljeica da sam isla provjeriti da nije ona. Uzmi si baloncek, tebi damo s osmijehom!
      3. Ma to se zove « à point », dobro je to sve.
      4. I onda se cudis da neki imaju alergije: imala bih i ja! Bas se covjeku da truckati po vrucini i guzvama kad ima sve sta mu treba – na balkonu! :*

  2. Volim, volim novi izgled bloga!!!!
    E a i ratatuli što volim! Al nisam probala još taj sa ananasom. Imam sve sastojke, fali ananas-lako ćemo to srediti…
    Znaš da si me ti nekako skroz ubacila u taj francuski fazon? Stalno razmišljam o tome da se upišem na francuski. Mislim i da hoću, čim se preselim i položim poslednji ispit.
    Stalno ponavljam reč chez nous (izgovaram pogrešno ofkors) i mislim da znači kod nas. I tako danima. Onda pogledam na google translate, kaže da znači kuća. KO je u pravu?:)

    • Ajme, ajme kako si me obradovala sad! Hvala ti <3 Imali smo ideju za jednu rubriku za ucenje francuskog, ali se to s obavezama pogubilo… Sad si me sjetila, mogli bi to na jesen poceti. Tebi cu rezervirati prvu klupu! ;) Da rijesimo "chez nous". Cita se "še nu" (nadam se da ovo ne gleda nitko s neke katedre za francuski :) ). Moze znaciti "kod nas", a moze znaciti i "dom". Taj dom moze biti i stan ergo ne znaci kuca (maison). Cas je gotov, sad na marendu:
      Nadam se da ce ti se svidjeti ratatouille. Ako stavis ananas, izrezi na vrlo male kockice… i bon appétit! :)

  3. Jeeeej, uspila sam ostavit komentar!!
    Već par dana pokušavam napisat kako ovo jednostavno zvuči toliko predobro da želim da mi ga spremiš kad ti dođemo jer nisam nikad jela ratatuille.
    I love dodatak ananasa u svemu ovome :D

Laisser un commentaire

